Azért jó ez a reklámfilm, mert zseniálisan villantja fel a különböző korokat és divatstílusokat, nagyon ügyesen játszik a zenével, vicces, hogy bár elsőre a háttér állandónak tűnik, valójában az is folyamatosan változik (ld. akasztó és virág), érdekes, hogy némi ciklikusságot lehet felfedezni és persze hihetetlen, hogy mindvégig ugyanazt az ürgét látjuk. Egyedül a lezárást érzem pancsernek: szerintem az sokkal inkább még mindig a 90-es évek, mint a "korunk" embere, illetve hiányzik belőle a sztájlosság és sárm.
3 megjegyzés:
Valóban kreatív és precíz munka egyszerre - majdnem olyan jó, mint ama film "hogy az apám táncolhasson az eskövőmön" irányultságú!...
Össze kéne gyúrni a kettőt: mikor milyen ruciban táncolna apám az esküvőmön : )
Ha így megy tovább, akkor mire lesz esküvő, botostánc lesz belőle, agynnyűtt pizsamában, pihegve...
Megjegyzés küldése